Jul

Julen är över för det här året, skönt. Fick ett par sköna julklappar, två pyjamasar. En av dem är från USA, en perfekt vinterpyjamas.
Vi firade jul hos min bror och det blev många skratt både åt och med familjens lilla prinsessa (2 år gammal), helt underbar liten tjej är hon.
Mina föräldrar har en katt, även hon fick julklappar, två stycken. En klösfisk och en boll i rep, hon lekte väldigt mycket med sin nya boll (den är egentligen en hundleksak).

Men våran lilla prinsessa blev fundersam under julaftonen och kom in till sin mamma och mig och frågade om det var lördag. När vi sa att det inte var lördag tittade hon på oss och sa pekande i munnen Men jag ha lala (choklad).
Vi sa då att det var tomtedag och hon ryckte på sina små axlar, sa okej och gick därifrån.

Nu är det snart nytt år, jag tycker visserligen om nyårsaftonen men inte ljudet av raketer och smällare. Raketerna bildar fina färger men varje år är jag rädd att de ska komma in någon genom något fönster.





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/1387719/chrisgirl?claim=j96tatqa5dp">Följ min blogg med bloglovin</a>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0