Födelsedag

Igår var det min födelsedag, jag gjorde inte så mycket då. Jag fick en ask med gelehjärtan av min pojkvän, har ju fått kläder i förskott. Men idag var mina föräldrar hos oss och vi satt och pratade och tittade på tv, lite olika program men mest på MotorsTV (motorsport är den enda sporten). Jag fick en blå, glittrig nalle, foto imorgon. Fikade te och muffins och sen lagade jag och min mamma lax med curryris och wokgrönsaker, när vi ätit tittade vi på MotorsTV igen och pratade.
Efter några timmars besök åkte mina föräldrar hem till sin (vår) katt, hon hade blivit glad när de kom hem igen.

Just, min mamma tittade i en gammal kokbok vi har och hittade recept på Grön ärtsoppa med ris!

Det skrev hon av för hon ska prova det någon dag.

Min pappa gav mig tillåtelse att lägga upp hans dikter här.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0